Een blik op de toekomst

Keynote - Trendwolves

Onderzoeks- en marketingbureau Trendwolves maakt organisaties ‘future proof’.

Om dat voor elkaar te krijgen vertaalt het zijn inzichten in de jongeren- en andere culturen in groeistrategieën en innovatieve producten, diensten en marketingcampagnes.

Met alsmaar meer succes als hun klantenlijst daarvan een barometer mag zijn.

Toegespitst op HR Jam geeft Trendwolf Amélie Rombauts inzicht in:

  • de houding van Generation Z tegenover werk. Acht trends - tien tips
  • ‘Framily’ aka ‘Friends & Family’. Millenials. Hoe begrijp je ze beter?
  • de zes hoofdlijnen van het kersverse Trendwolves Youth Trend Report (*)

Kort samengevat: Amélie gunt u een blik op wat leeft bij uw toekomstige werknemers – Gen Z – en vertelt hoe zich dat verhoudt tot hun voorgangers – Gen Y en Gen X. Niet samengeraapt op internet maar gebaseerd op diepgravend, eigen onderzoek.

Nog korter samengevat: na deze keynote maakt u uw organisatie mee ‘future proof’. Of speelt HR daar geen rol in misschien?

(*) Het Trendwolves Youth Trend Report verschijnt in januari 2017.

Wat het u wijzer maakt?

“The youth trend report bundles six future youth trends and their influence on markets and business. It's jam-packed with inspiration, consumer insights, tomorrow's influencers, future marketing strategies and transformative solutions. The youth trend report unveils the drivers of change, and offers a captivating glimpse into your company's future.”

Deelnemers aan HR Jam krijgen bij aankoop van het rapport 100 euro korting.

terug