Het hogere doel in een ander licht

7 Must-Watch Trends

'Purpose' is trending in de zakenwereld. Zeker bij die bedrijven die verder kijken dan het volgende kwartaal en proberen uit te puzzelen hoe ze kunnen groeien op de middellange en lange termijn.

'Purpose' - zeg maar de bestaansreden van een organisatie - is de natuurlijke bondgenoot van duurzaamheid. En dat zowel op persoonlijk als op organisatorisch en maatschappelijk niveau.

Deze post op 'Sustainable Brands' belicht zeven trends die zich nu al aftekenen op het kruispunt tussen 'purpose' en duurzaamheid.

Zeker bij "such brands that are not only wisely taking actions to future-proof themselves, but are also smartly leveraging a strong zeitgeist of purpose-driven behavior in society in general – that verifiable wave of health-conscious consumers, meaning- and balance-seeking employees, future-focused students and increasingly influential faith-based and spiritual communities."

 

terug

Contact

Vragen? Bemerkingen? Meer informatie?
Een initiatief van
Commotie
Coremansstraat 22/1
2600 Berchem